Protocollen met betrekking tot openstelling Lichtboei
In de afgelopen weken is er hard gewerkt aan het open kunnen stellen van de Lichtboei. Hoewel regelingen verruimd zijn, is het nog altijd zaak om verstandig om te gaan met alle versoepelingen. Hieronder vindt u de belangrijkste protocollen op een rij:
1) U wordt uitgenodigd voor een kerkdienst. U kunt dus niet zomaar naar de kerk*.
2) Houd altijd 1,5 meter afstand. Ook in de kerkzaal.
3) Kom alleen als u geen klachten heeft.
4) Volg de aanwijzingen van de vrijwilligers op
5) Bij binnenkomst dient u uw naam op het papier te schrijven en reinig daarna uw handen met de desinfectiegel.
6) De keuken is en blijft gesloten.
7) Het toilet is open, maar probeer zoveel mogelijk thuis te gaan. Zorg dat u na toiletbezoek het weer netjes achterlaat.
8) Bij het uitgaan van de kerk maakt u alleen gebruik van de nooduitgangen links en rechts bij het orgel.
9) Bij openstelling van de zalen geldt dat enkel de hoofduitgang mag worden gebruikt om de kerk te verlaten. Zijdeur moet dichtblijven.**
*Voor een dienst wordt u uitgenodigd door de kerkenraad. U geeft aan met hoeveel personen u komt en als u toch niet kunt komen, geef dit zo snel mogelijk door zodat iemand anders uitgenodigd kan worden. De kerkzaal is zo opgesteld dat er 60 maal 2 stoelen staan. Wilt u als gezin samen zitten? Geef dit door aan degene die u belt. Het is ook mogelijk u via de app aan te melden.
**De zalen kunnen eerder opengesteld worden, mits de regels goed nageleefd worden. Uiteraard zijn de zalen in beperkte mate open en zijn ook het aantal zitplekken drastisch verlaagd.
Over de zalen
– Zaal 1 heeft plaats voor 11 personen
– Zaal 2 heeft plaats voor 11 personen (kan ook samengevoegd worden met zaal 1 in overleg met koster)
– Zaal 3 heeft plaats voor 6 personen
– Zaal 4 heeft plaats voor 10 personen
Overige zalen worden niet gebruikt.
Tot slot. De protocollen hoeft u niet uit uw hoofd te leren. Het staat allemaal netjes aangegeven. Wilt u uw best doen om u zoveel mogelijk hieraan te houden?
Met vriendelijke groet,
Werkgroep Beheer